تفاوت سیگاربرگ با سیگارت!

تفاوت سیگاربرگ با سیگارت، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

تفاوت سیگاربرگ با سیگارت!

اگر عاشق سیگاربرگ هستید، می‌دانید که اسموک یک سیگار ممتاز یک کار آرامش بخش و خوش طعم و عطر  است. شما در حال استنشاق نیستید، بلکه دود موجود در کام خود را می‌چشید، در حالت ایده‌آل بین پاف‌ها زمان می‌گذارید تا بتوانید از اجزای پیچیده موجود در ترکیب لذت ببرید. با این حال، بسیاری از ویژگی‌های دیگر بین سیگاربرگ در مقابل سیگارت وجود دارد که آن‌ها را متفاوت می‌کند.

دولت و مقررات

اگر از سیاست‌های فعلی در مورد سیگاربرگ آگاه هستید، تعجب می‌کنید که چرا دولت بینی نظارتی خود را در تجارت شما فرو می‌کند. دلیل، که به اصول آن خلاصه می‌شود، این است که سازمان داروی فدرال (FDA) از سوی به اصطلاح «لابی سلامت» خواسته شده است که همه محصولات تنباکو را یکسان ببیند. یعنی همه آن‌ها را بد ببینیم.

سیگار برای مدت طولانی به عنوان یک خطر قابل توجه برای سلامتی در نظر گرفته شده است. سیگار، در حالی که می‌تواند باعث برخی از مشکلات سلامتی شود، به طور سنتی تصور نمی‌شد که همان خطر را ایجاد کند.

مردم اغلب تعجب می‌کنند که آیا سیگاربرگ بهتر از سیگار است؟ حقیقت موضوع این است که، در حالی که سیگاربرگ و سیگارت هر دو حاوی تنباکو هستند، تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. درک آن‌ها می‌تواند با در نظر گرفتن اینکه چرا شما سیگار می‌کشید شروع شود.

یک اعتیاد در مقابل یک فعالیت لذت بخش!

بطور مثال یکی از دوستان من فردی سیگاری است! از وقتی یادم می‌آید روزی دو پاکت سیگار می‌کشد. خیره کننده‌ترین بخش “سرگرمی” او این است که در سردترین روزهای سال از دفتر خود بیرون می رود و سیگار می‌کشد. او کتش را نمی‌برد تا بتواند همکارانش را «گول بزند» اما با بوی زیرسیگاری به دفترش بر می‌گردد.

چرا این کار را می‌کند، از او می‌پرسم. او اذعان می‌کند: من یک معتاد هستم!

یک شب، او را به یک دوره همی سیگار دعوت کردم و یک Ashton Heritage Puro Sol به او دادم. او نمی توانست از استنشاق و فرو بردن دود آن خودداری کند. ترک کردن بعضی از عادت‌ها سخت است.

سیگاری‌ها، مهم نیست که چگونه ابتدا شروع کرده‌اند، معمولاً به دنبال تأمین نیکوتین هستند. سیگارتی کوچکی که عموماً حاوی تنباکوی نسبتاً کم کیفیتی است که در تلاش برای آزادسازی موادی مانند آمونیاک تخمیر نشده است و در واقع مواد شیمیایی به آن اضافه شده است.

در واقع، نزدیک به ۶۰۰ ماده در سیگارت وجود دارد و همه آن‌ها در هنگام کشیدن سیگار به ریه‌های فرد وارد می‌شوند. به این ترتیب است که یک سیگاری از تجربه به چیزی که به دنبالش است می‌رسد. این یک تفاوت اساسی بین سیگاربرگ و سیگارت است.

اما عاشقان سیگاربرگ معمولا برای لذت بردن سیگار می‌کشند. سیگاربرگ – و ما در اینجا در مورد سیگارهای بلند پرکننده و درجه یک صحبت می‌کنیم – از تنباکو ساخته شده‌اند. فقط تنباکو و آن تنباکو بسیار کمتر از یک سیگارت فرآوری شده است.

آیا سیگارها مواد شیمیایی در خود دارند؟

یک سیگاربرگ ممتاز بزرگ حاوی مواد شیمیایی طبیعی و نیکوتین است، شاید به اندازه یک پاکت سیگارت، اما سیگاربرگ معمولاً استنشاق (فرو داده) نمی‌شود. بنابراین، جذب نیکوتین در مورد سیگاربزگ کشیدن بسیار کمتر ارزیابی می‌شود. در واقع، علاوه بر نیکوتین، مواد شیمیایی موجود در سیگارت در هنگام استنشاق به ریه‌ها بسیار خطرناک هستند.

تنها مواد واقعی موجود در تنباکوهای ممتاز موجود در سیگاربرگ، زمان و آب است. سیگارهای ممتاز به طور کامل از تنباکوی با برگ کامل ساخته می‌شوند که به طور گسترده‌ای کهنه شده است. سیگارت‌ها از سوی دیگر مملو از مواد مصنوعی و مواد افزودنی مصنوعی به اضافه کاغذ و فیلتر هستند. سیگارهای دست ساز، محصولات ساده مادر طبیعت هستند، بسیار شبیه به یک دستور دارویی.

چرا سیگار محبوب شد؟

در حالی که سیگارهای تجاری از سال ۱۸۶۵ وجود داشتند، عادت به کشیدن آن‌ها در طول جنگ جهانی اول افزایش یافت. شرکت‌های دخانیات سیگار را به سربازان هدیه می‌دادند و آن‌ها را تشویق به کشیدن سیگارت برای از بین بردن استرس و خستگی می‌کردند. تخمین زده می‌شود که هزاران نفر معتاد به نیکوتین از مبارزه برگشته باشند.

در همان دوره، زنانی که در خانه مانده بودند، به تعداد زیادی در خارج از خانه شروع به کار کردند، بسیاری از آن‌ها در کارخانه‌های سیگارسازی. نرخ زنان سیگاری در ایالات متحده افزایش یافت و تا سال ۱۹۲۹ به ۱۶ درصد رسید. تبلیغات زمان جنگ سیگار کشیدن را با میهن پرستی برابر می دانستند. کل تولید سیگار Bull Durham Tobacco توسط وزارت جنگ (وزارت دفاع امروزی) در سال ۱۹۱۸ خریداری شد.

شعار جدید شرکت؟ “وقتی پسران ما روشن می‌شوند، هون‌ها خاموش می‌شوند”.

طی دهه ۱۹۱۰ تا ۱۹۲۰، سرانه مصرف سیگار از ۱۵۱ نخ در سال به ۴۷۷ نخ افزایش یافت.

سیگاربرگ یک کالای لوکس است

محبوبیت سیگاربرگ، به تعداد زیاد، هرگز با سیگارت برابری نکرده است. گرچه در این هزاره، این روند رو به افزایش است. بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵، مصرف سیگارهای بزرگ حدود ۱۸۰ درصد یا ۱۳۷ درصد سرانه افزایش داشته است. (تعداد مشخص سیگارهای اسموگ شده رقمی نیست که به راحتی در دسترس باشد).

امروزه قیمت سیگارت به طور متوسط ​​۶.۱۶ دلار در هر بسته است. سیگاربرگ گران تر است، اما به طور گسترده‌ای متفاوت است و می‌توان معاملات عالی پیدا کرد. در اینجا می‌توانید در مورد هزینه سیگاربرگ بیشتر بدانید.

ساخته شده دست یا ماشین

ساخته شده توسط دست در مقابل ماشین: همانطور که ما علاقه‌مندان می‌دانیم، سیگاربرگ‌های مورد علاقه ما دست‌ساز هستند، در حالی که سیگارت‌ها توسط ماشین ساخته می‌شوند. سیگارهای ممتاز همگی تنباکو هستند. سیگارت‌ها دارای تنباکوی حاوی شکر، تقویت کننده طعم و سایر افزودنی‌های شیمیایی هستند.

این سیگارت در کاغذی پیچیده شده است که با استفاده از مواد شیمیایی دیگر طراحی شده است تا آهسته‌تر بسوزد و اغلب با فیلتری ساخته شده از الیاف نازک و مو مانند پوشیده شده است که به گفته تحلیلگران، دود نسبتا کمی را به دام می‌اندازد و اغلب سیگاری‌ها را به استنشاق عمیق‌تر سوق می‌دهد. مهم‌تر از همه، تنباکوی موجود در سیگارت معمولاً از برگ‌های خرد شده تنباکو، ساقه‌ها، تکه‌های فرآوری‌شده و ضایعات تشکیل شده است.

رضایت فوری در مقابل زمان طعم دادن

سیگارها برای رساندن نیکوتین طراحی شده‌اند و دود کردن آن حدود شش تا هفت دقیقه طول می‌کشد. سیگاربرگ برای ارائه طعم و مزه ساخته می‌شود. بسیاری از سرآشپزهای درجه یک جهان نیز خبره اصلی سیگاربرگ هستند. آن‌ها سیگاربرگ را به عنوان وسیله‌ای دیگر برای تجربه درک در طعم و عطر تصفیه شده می‌دانند.

همچنین می‌توان شباهت‌هایی بین نوشیدنی خوب و سیگاربرگ‌های برندهای برتر مانند آرتورو فوئنته، اشتون و پادرون ترسیم کرد. سیگاربرگ یک تجربه حسی پیچیده را ارائه می دهد.

سیگاربرگ معمولاً به زمان زیادی نیاز دارد. سیگاربرگ مکمل سبک زندگی ماست. ما آن‌ها را با نوشیدنی‌های مورد علاقه خود و گاهی اوقات با غذا جفت می‌کنیم. ما وقت‌مان را صرف اسموک سیگاربرگ می‌کنیم. ما به زندگی فکر می‌کنیم، اما هرگز بدون سیگاربرگ‌های مورد علاقه خود زندگی نمی‌کنیم.

آیا سیگاربرگ و سیگارت طعم یکسانی دارند؟

سیگاربرگ کشیدن در مقابل سیگارت خیلی سریع نشان می‌دهد که این دو، چقدر متفاوت هستند. در یک سیگاربرگ ممتاز، نت‌های مزه‌ای مانند سدر، چرم، خاک، قهوه و ادویه‌ها، منعکس‌کننده خاکی است که در آن تنباکو رشد می‌کند.

از سوی دیگر، سیگارت از تنباکوی هموژنه خرد شده ساخته می‌شود، پردازش می‌شود و در یک لوله کاغذی در یک کارخانه پنهان می‌شود.

اختصاص دادن هر گونه “نت مزه” به سیگارت دشوار است زیرا آن‌ها اساساً طعمی شبیه کاغذ سوختن، تنباکوی خشک شده و هر ترکیب شیمیایی که به آن‌ها اضافه شده است. به همین دلیل است که دود سیگارت به لباس و موهای شما می‌چسبد اما دود سیگاربرگ به طور طبیعی پس از چند ساعت از بین می‌رود.

چرا مردم به جای سیگاربرگ، سیگارت می‌کشند؟

اکثر سیگاربرگی‌ها نمی‌توانند سیگارت را تحمل کنند، اگرچه برخی از سیگارتی‌ها از سیگاربرگ‌ها گاه‌به‌گاه لذت می‌برند، به ندرت می‌توان با کسی مواجه شد که از هر دو به یک اندازه لذت می‌برد. دلایل زیادی وجود دارد که افراد سیگاربرگ را علاوه بر طعم و عطر، می کشند.

کشیدن سیگاربرگ یک راه عالی برای استراحت و جشن گرفتن در مناسبت‌های خاص است. مردم برای رفع اعتیاد سیگارت می‌کشند. سیگارت به عنوان ابزاری برای رساندن نیکوتین توصیف می‌شود. سیگارت مملو از مواد شیمیایی اعتیاد آور و مواد سوزاننده است که برای تحریک ولع مصرف یکی پس از دیگری طراحی شده‌اند.

سیگاربرگ استنشاق نمی‌شود. آن‌ها به دلیل طعم و عطرشان مورد علاقه قرار می‌گیرند. اگر چه سیگاربرگ‌ها حاوی نیکوتین هستند – زیرا نیکوتین ذاتی در گیاهان تنباکو است – هیچ ماده افزودنی یا مواد سوزاننده‌ای ندارند. سیگارسازهای ممتاز نسبت به استفاده از مواد یا فرآیندهای مصنوعی برای تولید محصولات خود بسیار وسواسی و جدی هستند. سیگاربرگ‌ها ارگانیک هستند. کشیدن سیگاربرگ راهی عالی برای آرامش و لذت بردن از طعم اصیل تنباکوی خوب است.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت سیگاربرگ با سیگارت!»

  1. مهندس یعقوبی

    بسیار مطلب جذابی بود
    به امید جا افتادن فرهنگ صحیح تدخین و استفاده از سیگار برگ و پیپ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا